donderdag 27 juli 2017

Hoe zit het met het geheime Ed's Project?

Hier vertelde ik dat ik jullie snel meer zou laten
weten over het 'Geheime Ed's Project'.
Je weet wel, het project dat ik van de restjes garen
van de sprei voor Ed & Ed maakte.

Maar er is een gezellige kink in de kabel gekomen!

'Wat zegt ze nou?'


'Spits je oren!'


'Doen we toch al!'


'Ik kom eraan!'


'Wat gaat er gebeuren?'


Na contact met Ed & Ed hebben we besloten
dat het veel gezelliger is om 'de grote onthulling'
persoonlijk te doen. 

Dus... Ed & Ed komen aanstaande
zaterdag speciaal uit Drente deze kant op en dan
vindt de feestelijke overhandiging plaats; 
compleet met lekkere hapjes en bubbels!
🎉🎉🎉
Ed neemt een heerlijke, zelfgemaakte worteltaart mee.
En die is niet voor jullie, ezeltjes!

'Oh...'


Maar goed, dat betekent voor jullie 
nog even wachten op de foto's.
Want Ed & Ed kijken hier af en toe
gezellig mee en dan zou de verrassing eraf zijn.

Nou... vooruit... eentje dan!

Het Geheime Project, in mijn fietsmand,
na een fotoshoot op het pas gemaaide gras 😄



Ik heb zin in zaterdag!!

Lieve groetjes,

Sandra







13 opmerkingen:

  1. ja zo hou je het nog even spannend maar ik heb geduld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is 't al bijna zover ;-)
    Fijne zaterdag vast!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! En wat een wat een pracht, die beestjes! Wat een schat van een ezel :-)
    Veel plezier met de Ed's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, fijn..... zit je ons eerst nieuwsgierig te maken, miieten we nóg langer wachten!
    Maar wel heel gezellig dat de mannen zelf de deken en het.... komen ophalen en dan is het wel heel terecht dat zij het als eerste zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nu ook zin in zaterdag! Of zondag want dan zal het hier wel in blogland vermeld worden, toch? Kan niet wachten! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan inmiddels ook niet wachten tot het zaterdag is. Mm lekkere hapjes zei je... Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, dat gaat een leuke en gezellige dag worden en wij hebben kort daarna de foto's ook leuk ;) Heel veel plezier en bij alle complimenten zeg je gewoon, dank je wel ;)
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog 1 nachtje slapen heel veel plezier samen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne dag vandaag met de Ed's, doe ze maar de groeten.
    Ben benieuwd hoe de reactie zal zijn. Mooie foto's Sandra, wat leuk die ezeltjes en heb je dat gezien bij de portretezel, drie op een rij ha ha ha
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owww jasses, ja... stomme vliegen...
      Enneh; dankjewel, zal ik doen!
      Liefs,
      Sandra

      Verwijderen
  10. Jij weet ook wel hoe je een mens nieuwsgierig moet maken hoor!
    Er zit niks anders op dan rustig te wachten...
    Maarre... zijn die prachtige ezeltjes van jou, Sandra?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet Elizabeth... Ik zou wel willen :-)))
      Maar ze staan vlakbij ons in het park naast de kinderboerderij, dus ik kan ze af en toe lekker knuffelen :-))
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  11. En dat is dan weer het voordeel van wat later lezen. Ik begon bij het geheime Ed's project :) Zat het grassprietje er nog in? Hmmm heerlijk beestjes knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.