donderdag 7 december 2017

Wel voor de poes! | Tadaa!

Toen ik het kattenbedje in wilde pakken voor de verjaardag
van mijn vriendin, besefte ik ineens dat ik het
eindresultaat hier helemaal niet heb laten zien 😃

Hopsakee naar buiten met kattenbedje en camera.
Natuurlijk donker weer (weer 😼),
maar dat mag de pret niet drukken.

Hier komen de foto's!


Zoals ik hier al vertelde,
haakte ik dit kattenbedje met 3 verschillende
draden Scheepjes Stone Washed op naald 7.


En ik werd geïnspireerd door Sigrid!


En nu maar hopen dat die eigenwijze Siamezen
erin willen gaan liggen.


Het leukste zou het zijn als ik daar ook nog
eens een foto van zou kunnen maken! 😺

Mocht je ook zo'n kattenbedje willen maken,
dan zou ik in overweging willen geven
de rand te vullen, voordat je hem vastnaait
(de rand is dubbel geslagen).

Mijn rand blijft goed staan, maar is niet vormstabiel.
Niet dat dat moet, maar 't is maar 'da ge 't wit' (zeggen ze in Brabant) 😜

Lieve groetjes,

Sandra







13 opmerkingen:

  1. Ik denk, dat hij zeker in in de smaak zal vallen. Die rand, daar kun je toch over heen liggen? 😇 Beetje kat (laat staan een Siamees) weet er wel raad mee! Misschien met meer dan één kat erin? Als je goede maatjes ben, lukt dat ook! Als poezeneigenaar ben ik erg gecharmeerd van de kleuren en de lekkere maat. Mooi cadeau....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar goed dat je er erg in had om nog foto's te maken... Onze Boofy zit op de rugleuning van m'n stoel mee te kijken en ze zit bijna 🙀te kwijlen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous sweetie !!!!! maak dat in xxxxxxl en ik ga daar ook in liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi bedje! Nu wil je vriendin er zeker ook een voor haarzelf? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zou hier wel gewaardeerd worden :). Leuk cadeau. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die katten gaan erin liggen om er vervolgens niet meer uit te komen deze winter. Goed getimmerd. Mooie mand en warme kachel. Hoe fijn kan een kattenleven zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zal aar de kat/poes zijn voor wie dit mooie mandje is! Prachtig vind ik 'm!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél mooi! Bedankt voor de link ;-)
    En klopt, de rand is niet zo stabiel, opvullen is inderdaad een goeie optie. Maar aangezien ik mijn kattenmandjes nu gebruik als hoes voor een poef, was het natuurlijk makkelijk dat ze niet opgevuld waren :-)
    Benieuwd naar de reactie van de Siamezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen de poezen blij zijn, mooi gemaakt Sandra.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk bedje..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke mand! Ik ben benieuwd of de poezen er gebruik van gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.